Støtteundervisning

Undervisning
Tønsberg Flyveklubb starter opp støtteundervisning i teori for elever som vil ta flysertifikat onsdag 4. september 2019 kl 18 på Tønsberg flyplass, Jarlsberg. Vi samarbeider med Privatfly.no, og vil legge opp støtteundervisningen etter samme struktur som benyttes i teoriboken «Veien til flysertifikatet – LAPL/PPL (A) teori». Vi bruker også samme undervisningsmateriell som Privatfly.no bruker på sine obligatoriske weekendkurs. Det er planlagt flere kvelder med støtteundervisning utover høsten og vinteren, slik at når vi er gjennom så har vi dekket alle 9 fagene. Datoene framover publiseres på klubbens facebooksider (https://www.facebook.com/tonsbergflyveklubb/)

De som leder støtteundervisningen er enten flyinstruktører (FI) og/eller har ATPL teori. Dersom du ønsker å komme i gang med å realisere drømmen om flysertifikatet er dette et godt sted å starte. Vi selger teoripakkene til Privatfly.no. Dersom du ønsker å kjøpe en teoripakke, så møt opp 4. september kl. 18, eller kontakt oss via kontaktskjemaet på denne siden, eller på telefon 33 400 300