Gratulerer med NLFs gullnål!

Tønsberg Flyveklubbb nominerte Fred-Inge Eriksen til NLFs gullnål. Det var derfor veldig gøy da komiteen godkjente innstillingen og tildelingen ble et faktum! NLFs generalsekretær John Eirik Laupsa kom ned på årsmøtet og foretok selve tildelingen. Fred-Inge ble veldig overrasket, men samtidig veldig glad. Det er gøy å se en mann hedres, han har lagt ned utallige timer i klubben, instruert over 2000 timer og hjulpet over 150 mennesker til å få flysertifikat. Han er en enorm ressurs, som med sitt meget behagelige vesen får selv den mest bekymrede piloten rolig. Det er mange som har kjempet en hard kamp for å klare flysertifikatet, for det er ikke alle sammen som nødvendigvis har det som skal til for å klare det. Men Fred-Inge gir ikke opp. Det trenes time etter time og til slutt finner de koden og kommer i mål! Tønsberg Flyklubb er veldig stolte av å ha deg i staben, du har jobbet lenge som skolesjef i klubben og nå som assisterende skolesjef og instruktør. Du har flydd mye, men vi håper jo du har lyst til å fortsette med dette in mange år til! Så gratulerer så mye, dette er vel fortjent!