Foredrag av Torkell Sætervadet

IMG_3219Torkell Sætervadet var foredragsholder på onsdagens klubbkveld og hadde ett interessant innlegg om IR og diverse forhold rundt dette. Vi har en betydelig andel av medlemmene i klubben som nå har besluttet seg for å begynne med teorien til instrumentrettighet, så dette var en flott tilskudd til dette. Det kreves en del motivasjon og vilje til å få til instrumentrettighet, men vi mener at det kommer til å gi økt sikkerhet, fleksibilitet og økt aktivitet i klubben. Med de nye tilrettelagte reglene er det blitt langt lettere for de som innehar SEP rettigheter å tilegne seg instrumentrettighet også. Vi gleder oss veldig til å følge utviklingen i IR gruppa og håper dette kanskje er noe flere kan få øynene opp for etterhvert som vi kommer igang.