{"id":594,"date":"2015-03-09T17:12:43","date_gmt":"2015-03-09T16:12:43","guid":{"rendered":"http:\/\/flyveklubben.no\/?p=594"},"modified":"2015-03-09T17:24:05","modified_gmt":"2015-03-09T16:24:05","slug":"vi-har-kjopt-nytt-fly","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/flyveklubben.no\/vi-har-kjopt-nytt-fly\/","title":{"rendered":"Vi har kj\u00f8pt nytt fly!"},"content":{"rendered":"
\"LN-FTF\"

Foto: latitantedue http:\/\/www.planespotters.net\/Member\/latitantedue\/photo.search<\/p><\/div>\n

TFK har hatt en flott utvikling i det siste og et stort engasjement! Som ett ledd i styrkningen av det brede tilbudet i klubben, \u00f8nsker styret \u00e5 meddele at det i dag er ing\u00e5tt kontrakt med Runar Vassbotten om kj\u00f8p av LN-FTF! Det er en 2009 modell Cessna 172 med G1000 som er IFR godkjent, med overdragelse til St.hans. Vi gleder oss til \u00e5 f\u00e5 inn fly nummer 3 i parken og h\u00e5per flyet vil falle i god smak og bli flittig brukt!<\/p>\n

Grunnen til at Pilot flyskole n\u00e5 bytter ut flyet er at Scandinavian Aircraft<\/a> n\u00e5 er blitt Diamond aircraft distribution center. Som ett ledd i det er de n\u00e5 i gang med \u00e5 fornye flyparken p\u00e5 Pilot flyskole hvor de vil f\u00e5 de to f\u00f8rste Diamond DA40 med diesel i juni.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

TFK har hatt en flott utvikling i det siste og et stort engasjement! Som ett ledd i styrkningen av det brede tilbudet i klubben, \u00f8nsker styret \u00e5 meddele at det i dag er ing\u00e5tt kontrakt med Runar Vassbotten om kj\u00f8p av LN-FTF! Det er en 2009 modell Cessna 172 med G1000 som er IFR godkjent, med overdragelse til St.hans.<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":595,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/594"}],"collection":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=594"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/594\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":598,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/594\/revisions\/598"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/media\/595"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=594"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=594"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=594"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}