{"id":10,"date":"2014-12-29T18:06:34","date_gmt":"2014-12-29T18:06:34","guid":{"rendered":"http:\/\/tfk.thias.no\/?page_id=10"},"modified":"2021-01-08T21:27:35","modified_gmt":"2021-01-08T20:27:35","slug":"flyparken","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/flyveklubben.no\/flyparken\/","title":{"rendered":"Flyparken"},"content":{"rendered":"
T\u00f8nsberg Flyveklubb har en moderne og prisgunstig flypark.<\/p>\n
Klubben har valgt \u00e5 satse p\u00e5 arbeidshesten Cessna 172-SP. Vi har per i dag to stykker, en 2004 modell med tradisjonell instrumentering og i juni 2015 investerte klubben i en 2009-modell, som er utstyrt med digitale instrumenter \u2013 Garmin G1000. Dette flyet er godkjent for instrumentflyging, og vil prim\u00e6rt bli brukt til dette form\u00e5let.<\/p>\n
Vi ser ogs\u00e5 at ettersp\u00f8rselen etter instrument rettigheter \u00f8ker med de to nye rettighetsklassene, som ble innf\u00f8rt h\u00f8sten 2014 (EIR og CB-IR). Det forventes at det i l\u00f8pet 2021 godkjennes en ny rettighet, BIR. Klubben har en aktiv IR-gruppe og flere instrukt\u00f8rer for \u00e5 tilby PPL-piloter utdannelse frem til disse IR-rettighetene.<\/p>\n
<\/p>\n<\/div><\/div>
T\u00f8nsberg Flyveklubb har en moderne og prisgunstig flypark. Klubben har valgt \u00e5 satse p\u00e5 arbeidshesten Cessna 172-SP. Vi har per i dag to stykker, en 2004 modell med tradisjonell instrumentering og i juni 2015 investerte klubben i en 2009-modell, som er utstyrt med digitale instrumenter \u2013 Garmin G1000. Dette flyet er godkjent for instrumentflyging, og […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","template":"templates\/template-full.php","meta":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/10"}],"collection":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=10"}],"version-history":[{"count":24,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/10\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":9585,"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/10\/revisions\/9585"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/flyveklubben.no\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=10"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}